Dostawa
Koszt
Dostawa jest bezpłatna na terenie całej Polski.

Termin
Czas dostawy jest indywidualny dla każdego produktu i jest określony w opisie każdego przedmiotu.

Dostawa z wniesieniem
Dla wybranych zestawów mebli dostępna jest płatna opcja dostawy z wniesieniem. W celu ustalenia dostępności i ceny tej usługi dla pozostałych produktów prosimy o kontakt mailowy.

Przebieg dostawy mebli skrzyniowych
Termin przyjazdu kierowcy jest ustalany odgórnie przez przewoźnika. Towar dostarczany jest cały tydzień, w godzinach 6:00 - 23:00.
Jeśli nie będzie możliwości odbioru mebli w wyznaczonym terminie, prosimy o zgłoszenie tego zaraz po otrzymaniu informacji. Dopóki meble nie zostaną załadowane, istnieje możliwość przesunięcia dostawy na kolejny termin. Można również zmienić adres dostawy na pobliski. Nie ma możliwości zmiany godzin dostawy.

Informacja o dokładnym dniu i przybliżonej godzinie dostawy wysyłana jest do klienta najpóźniej 1 dzień przed dostawą (nie dotyczy zamówień objętych dostawą z wniesieniem).

Nieodebranie przesyłki spowoduje wydłużenie czasu realizacji zamówienia oraz doliczenie kosztów związanych z kolejnym dowozem (niezależnie od kosztów pierwszej dostawy).

Kierowca nie ma obowiązku wniesienia towaru (nie dotyczy zamówień objętych dostawą z wniesieniem). Do jego obowiązków należy jedynie wydanie towaru z samochodu, a nie wniesienie go do domu czy mieszkania. W przypadku większych mebli, wniesienie ich samemu może okazać się niewykonalne, dlatego prosimy o odpowiednią organizację i przygotowanie do odbioru. Pomoc kierowcy przy wniesieniu jest jego własną inicjatywą.
 
Podczas odbioru prosimy o dokładne sprawdzenie ilości paczek. Szczegóły dotyczące przesyłki znajdują się zawsze na dokumencie transportowym oraz udzielane są przed dostawą, na życzenie Klienta.
 
Przebieg dostawy łóżek tapicerowanych oraz materacy
Termin przyjazdu kierowcy jest ustalany odgórnie przez przewoźnika. Towar dostarczany jest w godzinach 6:00 - 22:30. Przewoźnik podaje 3 godzinny przedział bez możliwości zmiany godzin dostawy. Kierowca natomiast kontaktuje się około 30 minut przed przyjazdem. Jeżeli po przybyciu na miejsce nikogo nie zastanie, sporządza fotograficzny dowód z miejsca dostawy i odjeżdża do kolejnego klienta bez możliwości powrotu.

Informacja o dokładnym dniu i przybliżonej godzinie dostawy wysyłana jest do klienta 3 - 5 dni przed dostawą.

Nieodebranie przesyłki spowoduje wydłużenie czasu realizacji zamówienia oraz doliczenie kosztów związanych z kolejnym dowozem (niezależnie od kosztów pierwszej dostawy). W związku ze stosowanymi rozwiązaniami logistycznymi przewoźnika, następny termin dostawy zostanie zaplanowany w ciągu kolejnych 2 - 4 tygodni. Jeśli natomiast dostawa nie zostanie potwierdzona lub przełożona, jest realizowana zgodnie z planem.

Kierowca nie ma obowiązku wniesienia towaru. Do jego obowiązków należy jedynie wydanie towaru z samochodu, a nie wniesienie go do domu czy mieszkania. Prosimy o odpowiednią organizację i przygotowanie do odbioru. Pomoc kierowcy przy wniesieniu jest jego własną inicjatywą.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium