Pytania i odpowiedzi

1. Czy czas dostawy można skrócić?
Podany czas dostawy jest czasem maksymalnym. Zwykle udaje nam się dostarczyć meble szybciej.

2. Otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy. Co mam zrobić?
Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty.

3. Czy mogę otrzymać numer listu przewozowego?
Niestety nie. Meble dostarcza lokalny przewoźnik. Firma nie korzysta z systemów monitorowania przesyłek.

4. Czy kierowca wniesie meble?
Wniesienie mebli nie należy do obowiązków kierowcy i zależy wyłącznie od jego własnej inicjatywy.

5. Czy można zmienić wymiary mebli?
Nasze produkty dostępne są wyłącznie w wymiarach podanych w opisie i nie ma możliwości ich zmiany.

6. Czy można zamówić usługę montażu mebli?
Niestety, nie oferujemy takiej usługi.

7. Czy do mebli dołączane są elementy montażowe?
Do mebli dołączane są niezbędne okucia. We własnym zakresie należy nabyć kołki do ściany (w przypadku mebli wiszących).

8. Czy zdjęcie zawsze oddaje realny kolor produktu?
Kolory oklein płyt laminowanych oraz kolory tkanin tapicerskich mogą odbiegać od stanu faktycznego z wielu przyczyn, np. warunków oświetleniowych lub jakości wyświetlacza komputera lub telefonu.

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl