Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu. Polityka prywatności
1. Czy czas dostawy można skrócić? Podany czas dostawy jest czasem maksymalnym. Zwykle udaje nam się dostarczyć meble szybciej.
2. Otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy. Co mam zrobić? Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty.
3. Czy mogę otrzymać numer listu przewozowego? Niestety, zazwyczaj nie ma takiej możliwości. Większość przesyłek dostarcza lokalny przewoźnik. Firma nie korzysta z systemów monitorowania przesyłek. Wyjątek stanowią małe, pojedyncze elementy wysyłane tradycyjnym kurierem (FedEx).
4. Czy kierowca wniesie meble? Wniesienie mebli nie należy do obowiązków kierowcy i zależy wyłącznie od jego własnej inicjatywy.
5. Czy można zmienić wymiary mebli? Nasze produkty dostępne są wyłącznie w wymiarach podanych w opisie i nie ma możliwości ich zmiany.
6. W jakiej formie dostarczane są meble? Meble dostarczane są w paczkach, do samodzielnego montażu. Do każdego produktu dołączana jest instrukcja montażu.
7. Czy można zamówić usługę montażu mebli? Niestety, nie oferujemy takiej usługi.
8. Czy do mebli dołączane są elementy montażowe? Do mebli dołączane są niezbędne okucia. We własnym zakresie należy nabyć kołki do ściany (w przypadku mebli wiszących).
9. Czy zdjęcie zawsze oddaje realny kolor produktu? Kolory oklein płyt laminowanych oraz kolory tkanin tapicerskich mogą odbiegać od stanu faktycznego z wielu przyczyn, np. warunków oświetleniowych lub jakości wyświetlacza komputera lub telefonu.
10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.