Reklamacje i zwroty

Reklamacje
Jeśli produkt posiada wadę lub uszkodzenie, prosimy o zgłoszenie mailowe na adres: kontakt@modeca.pl

Aby maksymalnie przyspieszyć przebieg reklamacji, prosimy dołączyć do zgłoszenia:

  • krótki opis wady/uszkodzenia
  • nazwę produktu (według etykiety na paczce)
  • numer elementu (według instrukcji montażu)
  • zdjęcie przedstawiające wadę/uszkodzenie

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zobowiązujemy się naprawić produkt (dostarczając nowy element produktu w miejsce uszkodzonego) w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MODECA Mikołaj Borowski
ul. Wrocławska 5
63-600 Kępno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

Pamiętaj, że zwracając zmontowany, a następnie rozmontowany mebel, oddajesz nam produkt używany, o mniejszej wartości.

Prawo do zwrotu nie obejmuje produktów wykonanych na indywidualne zamówienie oraz takich, w których na życzenie klienta dokonano zmian.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium